середа, 28 лютого 2018 р.

План роботитворчоїгрупи «Досвід» над проблемою: «Громадянська соціалізація в системі патріотичного виховання учнівської молоді»


«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним,
найдорожчим,що є в житті, -   з людиною. Від нас, віднашоговміння,майстерності, мистецтва,
мудростізалежитьїїжиття,здоров'я, розум, характер, воля, громадянське
й інтелектуальне
обличчя, їїмісце і роль у житті, їїщастя»
В.О.Сухомлинський
  Інтерес до проблемисоціалізаціїособистостівиник давно. Про цесвідчатьпраціучених ХХ століттяЛ.Виготського, Л.Буєвої, І.Кона, А.Макаренка, В.Сухомлинського, Л.Рубінштейна, в яких вони вказували на взаємозалежністьміжумовамисоціальногосередовища та розвиткомособистості та зазначалинеобхідність активного опосередкуванняособистісногорозвитку.Основоюсучасноговиховногопроцесу є людина як найвищацінність. Провідноютенденцієювихованнястаєформуваннясистемиціннісногоставленняособистості до соціального і природного довкілля та самої себе. Набираєсилитенденціягармонійногопоєднанняінтересівучасниківвиховногопроцесу: вихованця, котрийпрагнедовільногосаморозвитку і збереженнясвоєїіндивідуальності; суспільства, зусилляякогоспрямовуються на всебічнийрозвитокособистості; держави, зацікавленої у тому, щобдітизросталигромадянами-патріотами, здатнимизабезпечитикраїнігіднемісце у цивілізованомусвіті. В умовахінтенсивногорозвиткусуспільства і державивагомогозначеннянабуває проблема формуванняінтелектуальної, духовно і морально зрілоїособистості, конкурентоспроможної, здатної до самореалізації в соціумі і проектуваннясвогожиття. Цезумовлюєнеобхідність нового підходу до системивиховання в галузіосвіти, розробок і впровадженняновихпедагогічнихтехнологій, активізаціїроліорганівучнівськогошкільногосамоврядування, щосприятимецілісному, гармонійномурозвиткуособистостіучня, йогосамореалізації, ґрунтовному духовно-креативному розуміннюприродноїсоціальноїдійсності, психолого-соціальномузростанню.
На шляху до реалізаціїпроблеми,поставленої перед нами,окреслюємо для себе:
а) завдання-мінімум:людина, яка закінчуєзагальноосвітню школу, повинна вмітидатисобі раду в житті – вести здоровий спосібжиття, бути працелюбною, відповідальною, впевненою в собі, вмітиспілкуватися з людьми, усвідомлюватисенсжиття, прагнутистворитисім’ю, виховатидітей, жити у злагоді з собою, оточуючими людьми, природою, світом, матипочуттялюдськоїгідності, бути патріотомсвоєїдержави;
б) завдання-максимум: випускникшколимусить бути фізичнодосконалою, духовно багатою, інтелектуальнорозвиненою, креативною, соціальноадаптованоюособистістю з критичниммисленням, постійнимпрагненням до самовдосконалення, самореалізації, самоактуалізації, бажаннямпрацюватизадлярозквітусвоєїдержави.
Всієюорганізацієюнавчально-виховногопроцесу в школівчителінамагаютьсясприяти тому, щобкоженучень на дистанціївідзавдання-мінімуму до завдання-максимуму зайняв свою нішувідповідно до своїхнахилів, здібностей, таланту, міг в повнійміріреалізувати себе.
Мета роботи творчої групи :характеристика інноваційних засобів соціалізації особистості в сфері загальної освіти ,які впливають на ефективність формування  соціальних компетентностей,необхідних для входження в соціум;визначення дії інноваційних методик соціалізації в середовищі учнів загальноосвітньої школи,їх значущості,характеру
впливу на дітей.

План роботитворчоїгрупи «Досвід» на 2015-2016 н р над проблемою:
«Громадянська соціалізація в системі патріотичного виховання учнівської молоді»


Вересень-жовтень

Листопад-грудень

Тема:опрацюваннятеоретичних засад, самоосвітнядіяльність з даногопитання.Пошук матеріалів Інтернетвидань.

Січень-лютий 

Тема:соціалізація і вихованняособистості майбутнього  свідомого громадянина –патріота своєї країни.

Березень
- квітень 

Тема:педагогічні читання,опрацювання різноманітних науково-теоретичних  джерел інформації з питань соціалізації  освіти.Звітпро роботу творчоїгрупи



План роботи творчої групи вчителів «Досвід»
на 2015-2016н.р.

1 засідання
                                зміст
Термін виконання
відповідальний
1
Виступ.Визначення дії інноваційних методик соціалізації в середовищі
учнів загальноосвітньої  школи,
їх значущості, характеру впливу на дітей.

16 вересня






Завуч з навчальної роботи
Фегер І.М.
2
Доповідь про необхідність створення бази даних
з питань роботи над проблемою
 «Громадянська соціалізація в
системі патріотичного
 виховання учнівської молоді»

16 вересня





Завуч з навчальної роботи
Головченко Л.В.
3
Соціалізіція в освітньому процесі.
Попередня діагностика.
Анкетування педагогічного колективу.

18 вересня

 Психолог Дутчак Н.М.
4
Аналіз роботи педколективу.Наукова та теоретична підготовка
педколективу до роботи в
оновлених умовах,вивчення
передового педагогічного
досвіду та наукової літератури.

16 вересня



Директор школи  БайбурдоваН.А.
5
Затвердження плану роботи  творчої
групи «Досвід» над проблемою
 «Громадянська соціалізація в
системі патріотичного
виховання учнівської молоді»
на 2015-2016 н.р.

16 вересня




Керівник творчої групи «Досвід»
Гусєва В.В.
6
Домашнє завдання.Збір та підготовка інформаційної бази для подальшої роботи над проблемою.

вересень
жовтень
листопад
Члени творчої групи,керівники м/о
Література:
2 засідання
Тема:опрацювання теоретичних засад, самоосвітня діяльність з даного питання.Пошук матеріалів Інтернетвидань.
                      зміст
Термін виконання
відповідальний
1
Круглий стілдля вчителів  фізико-математичного профілю.«Теоретико-методологічні
засади процесу соціалізації дітей та
учнівської молоді в сучасному
освітньому просторі».Обмін
досвідом»
4 листопада




Керівник м/о
Мартиняк О.В.
2
Виступ.Ознайомлення з новинками фахової літератури.Педагогічні  видання з
питань соціалізації.
4 листопада


Бібліотекар
Ляпунова М.І.
3





4





5
Презентація  «Створення умов
 для успішної громадянської 
соціалізації в умовах реалізації
нової концепції патріотичного
 виховання».

Проведення виховних заходів з елементами соціалізації дітей та учнівської молоді.Проведення відкритих батьківських зборів.


Домашнє завдання. Пошук матеріалівІнтернетвидань з поданого питання.




4 листопада





2 грудня

Вчитель інформатики
Толокнєєва О.В.



Класний керівник 10-А класу
Гусєва В.В.
Класний керівник
4-В класу
Позігун В.М.

Члени творчої групи,керівники м/о
Література:

3 засідання
Тема:соціалізація і виховання особистості майбутнього  свідомого громадянина –патріота своєї країни.

                                       зміст
Термін виконання
відповідальний
1







Дискусія з учителями початкової школи.
 «Є ідея-запрошуємо до розмови!»
Обговорення наробок вчителів з
 роботи над проблемою 
«Громадянська соціалізація
 в системі патріотичного
виховання учнівської молоді».
3 лютого






Керівник творчої групи «Досвід»
Гусєва В.В.

2
Обговорення «Творчість
вчителя-шлях до втілення в
життя науково-методичної
проблеми  на уроці в
початковій  школі» на основі проведених відкритих уроків з  «Я і Україна»
 3 лютого
Вчителі початкової школи
Нєкрасова О.Г.
Мартьянова Т.В.
3
Про оформлення довідково-
інформаційного куточка з
визначеної проблеми  в
шкільному методичному
 кабінеті.
3 лютого




Завучі з навчальної роботи
Фегер І.М.,
Головченко Л.В.,
учитель технологій
Курилова О.А.
4
Домашнє завдання. Провести відкриті уроки з елементами соціалізації учнів в рамках проведення предметних декад.

Відкритий урокз історії України для


Відкритий урок з укр..літ-ри для 9 –А класу
«Неприйняття насильства,поневолення людей, осуд загарбницьких воєн у творчості Т. Г. Шевченка періоду  «Трьох літ»






лютий



лютий
Члени творчої групи,керівники м/о

Вчитель історії України
Фегер І.М.


Вчитель української мови
Гусєва В.В.
Література:

4 засідання
Тема:педагогічні читання,опрацювання різноманітних науково-теоретичних  джерел інформації з питань соціалізації  освіти.Звіт про роботу творчої групи.
                          зміст
Термін виконання
відповідальний
1


Педчитання« Громадянська
соціалізація в системі патріотичного
 виховання учнівської молоді»

6 квітня

Завуч з виховної роботи
Галкіна Г.О.

2



Поповнення і розміщення в інформаційному куточку « банку інформації»  з
питань соціалізації



6 квітня


Вчителі
Толокнєєва О.В.
Орлова Л.М.


3

Розробкаметодичнихрекомендацій
 членами групи для впровадження у
навчально-виховнийпроцес
учителями школи . 
6 квітня



Вчителі-члени творчої групи «Досвід»
Гусєва В.В.,
Фегер І.М.,
Головченко Л.В.,
Орлова Л.М.,
Дутчак Н.М.,
Мартьянова Т.В.
4






5
Підсумки роботи творчої групи з
питання «Упровадження
методологічних інновацій в
освітній діяльності  з проблеми
соціалізації освіти».
Домашнє завдання .Оформлення матеріалів з надбанням роботи творчої групи «Досвід»  за підготовчий етап роботи над проблемою та перехід на організаційно-моделюючий етап.




6 квітня


Керівник творчої групи «Досвід»
Гусєва В.В.


Члени творчої групи «Досвід»,
керівники м/о
Література:


Немає коментарів:

Дописати коментар