Тематика засідань методичного
обєднання
суспільно-гуманітарних
дисциплін
Засідання №1 ( вересень)
Тема:
|
Основні напрямки роботи
методичного об’єднання на 2016- 2017 н. р.
Про вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін у 2016- 2017 н. р.
|
Відповідальні
|
Мета:
|
Виробити основні напрямки роботи;
підвести підсумки державної атестації 2016 – 2017 н. р.,
виявити сильні та слабкі сторони роботи вчителів методичного об’єднання на уроках.
На підставі нормативних документів ознайомити вчителів
з проблемами вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін
|
|
Форма проведення
|
Методичні консультації
|
|
Зміст роботи.
|
1.
Аналіз роботи м/о за минулий та обговорення і затвердження плану роботи
на наступний рік
2.
Ознайомлення з нормативними документами з питань викладання
суспільно-гуманітарних дисциплін.
3.
Особливості організації та планування навчального процесу за новими
навчальними програмами 6 кл.
4.
Вироблення рекомендацій щодо викладання предметів суспіль-гуманітарного
циклу нового навчального року. Виявлення труднощів у практичній діяльності
минулого навчального року та шляхів їх подолання.
|
СтародубЛ.А.
Заітова Н.В.
Фегер І.М.
|
Завдання:
|
1.
Підготувати матеріали для проведення шкільних предметних олімпіад.
|
Всі вчителі
|
Література
|
« Інформаційний
збірник Міністерства освіти та науки», №8
|
|
Засідання №2 (листопад)
Тема:
|
Використання ІКТ на уроках предметів
суспільно-гуманітарного циклу
|
відповідальні
|
Мета:
|
теоретично обґрунтувати системний підхід до
застосування сучасних інформаційних технологій навчання у процесі викладання
предметів суспільно-гуманітарного циклу та надати практичні рекомендації.
|
|
Форма роботи
|
Круглий стіл
|
|
Зміст роботи
|
Теоретична частина
1. Доповідь:
« Сучасні засоби
інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії. Можливості використання мультимедійних
презентацій на уроках історії.
2. Доповідь: « Використання
ІКТ одночасно з інноваційними прийомами і методами навчання при
викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу та застосування їх
під час проведення позакласних
заходів.»
Практична частина
1. Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуту тему та
обмін думками.
2.
Обговорення відкритих уроків,
проведених з даної теми вчителями Стародуб Л. А. та Фегер І. М., Галкіної Г.О.
3.
Підведення підсумків прийняття рішень.
|
Заітова
Н. В.
Галкіна Г. А.
Заітова Н.В.
Члени м/о
Члени м/о
Члени м/о
|
Завдання:
|
1.
Опрацювати методичну літературу з розглянутої теми.
2.
Підготувати розробки та пропозиції що до проведення предметного
місячника.
|
Всі вчителі
|
Літ - ра:
|
Угрин Л. Я. Формування інформаційної
культури та розвиток громадянської освіти // Режим доступу:
http://www.cen.iatp.org.ua/ virtual/
Спірін О. М.
Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти
системи професійно-спеціалізованих компетент- ностей вчителя інформатики / О.
М. Спірін // [Електронний ресурс] Сайт Інституту інформаційних технологій і
засобів навчання АПН України, 2007-2009. 23:15 23.02.2010. Режим доступу:
http://eprints. zu.edu.ua/3733/2/09somtio.htm
3. Мокрогуз
О.П. Інноваційні технології на уроках історії. – Х.: вид. „Основа”,
2007.
4.
Мокрогуз О.П. Методичні рекомендації щодо використання мультимедійної
презентації
„Сталінська індустріалізація України”. – Х.: вид. „Основа”, № 27, 2010.
5.
Моргун В., Моргун Л. Використання комп’ютерних технологій в освіті. – Вид.
„Шкільний
світ” Профтехосвіта, № 12, 2010.
6. http://ua-referat.com Впровадження інтерактивних
методів навчання на уроці історії.
|
|
Засідання
№ 3 ( квітень)
Тема:
|
Система роботи вчителя
з обдарованими дітьми на уроках суспільно-гуманітарного напрямку
|
Відповідальні
|
Мета:
|
Розкрити, дослідити нові підходи, методи роботи з обдарованими дітьми в
позакласній роботі.
|
|
Форма проведення:
|
Методичний діалог
|
|
Зміст роботи:
|
Теоретична частина
1.
Організація повторення на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
2.
Про підготовку до ЗНО та ДПА у випускних класах.
3.
Доповідь:
«Особливості роботи з обдарованими дітьми на уроках української мови та
літератури» ».
Практична частина
4.
Огляд педагогіко-методичних
новинок з питань використання навчального проекту в позакласній та урочній
роботі вчителів.
5.
Презентація творчих робіт учнів.
6.
Підвести підсумки учнівських конкурсів
«Соняшник», «Лукомор’є”
|
ЗаітоваН.В.
Фегер І.М.
ГусєваВ.В.
|
Завдання:
|
1.
Проаналізувати підготовку шкільних наукових проектів ,
заслухати попередній захист робіт.
|
Всі вчителі М/О
|
Література:
|
Інтернет ресурси: http://www.twirpx.com/file/972353/
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/39384/
|
|
Засідання
№ 4 ( травень)
Тема:
|
Підсумки роботи методичного об’єднання за 2015 –
2016 навчальний рік.
|
Відповідальні
|
Мета:
|
Проаналізувати роботу вчителів над науково – методичною проблемою
поточного року та виробити перспективні завдання роботи М/О на наступний рік.
Проаналізувати якість знань учнів за минулий навчальний рік, рівень їх
підготовки до ЗНО та ДПА.
|
|
Форма проведення:
|
Інформування, звіт вчителів - предметників, анкетування
|
|
Зміст роботи:
|
1.
Аналіз роботи над науково – методичною
проблемою поточного року та вироблення
перспективних завдань роботи М/О.
2.
Виконання навчальних програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
3.
Звіт вчителів - предметників про роботу із самоосвіти.
4.
Обговорення результатів
моніторингу якості знань за навчальний рік.
5.
Складання звіту про роботу М/О та
результативність діяльності вчителів у навчальному році.
6.
Обговорення пропозицій з планування та корекції планів самоосвіти членів
М/О на наступний рік
|
Фегер І.М.
Всі вчителі
Фегер І. М.
Всі члени М/О
|
Завдання:
|
1.
Підготувати звіт роботи за минулий навчальний рік.
2.
Розробити додаткові запитання для проведення ДПА.
|
Вчителі історії
|
Література:
|
« Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки», № 8
|
|
Науково-методична проблема області та району:
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості.Моделювання інноваційної особистості в умовах
креативної освіти
Науково – методична проблема ,
над якою працює методичне об’єднання:
Виховання інноваційної особистості на основі креативної
освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар