середа, 28 лютого 2018 р.

Тематика засідань методичного обєднання суспільно-гуманітарних дисциплін

Тематика засідань методичного обєднання
суспільно-гуманітарних дисциплін
Засідання №1 ( вересень)
Тема:
  Основні напрямки роботи методичного обєднання на 2016- 2017 н. р.
Про вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін у 2016- 2017 н. р.

Відповідальні
Мета:
Виробити основні напрямки роботи;
підвести підсумки державної атестації 2016 – 2017 н. р., виявити сильні та слабкі сторони роботи вчителів методичного обєднання на уроках.
На підставі нормативних документів ознайомити вчителів з проблемами вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін


Форма проведення
Методичні консультації

Зміст роботи.
1.     Аналіз роботи м/о за минулий та обговорення і затвердження плану роботи на наступний рік
2.     Ознайомлення з нормативними документами з питань викладання суспільно-гуманітарних дисциплін.
3.     Особливості організації та планування навчального процесу за новими навчальними програмами 6 кл.
4.     Вироблення рекомендацій щодо викладання предметів суспіль-гуманітарного циклу нового навчального року. Виявлення труднощів у практичній діяльності минулого навчального року та шляхів їх подолання.

СтародубЛ.А.


Заітова Н.В.




Фегер І.М.

Завдання:
1.     Підготувати матеріали для проведення  шкільних предметних олімпіад.   

Всі вчителі
Література
« Інформаційний збірник Міністерства освіти та науки», №8


Засідання №2 (листопад)

Тема:
Використання ІКТ на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу

 відповідальні
Мета:
теоретично обґрунтувати системний підхід до застосування сучасних інформаційних технологій навчання у процесі викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу та надати практичні рекомендації.


Форма роботи
Круглий стіл

Зміст роботи
Теоретична частина
 1.  Доповідь: «  Сучасні засоби інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії.   Можливості використання мультимедійних презентацій на уроках історії.

2. Доповідь: « Використання ІКТ одночасно  з інноваційними прийомами і методами навчання при викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу та застосування їх під час проведення позакласних  заходів.»
Практична частина
1. Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуту тему та обмін думками.
2.      Обговорення відкритих уроків, проведених з даної теми вчителями Стародуб Л. А. та Фегер І. М.,   Галкіної Г.О.

3.     Підведення підсумків прийняття рішень.

Заітова
Н. В.


Галкіна Г. А.


Заітова Н.В.

Члени м/о

Члени м/о

Члени м/о
Завдання:
1.     Опрацювати методичну літературу з розглянутої теми.
2.     Підготувати розробки та пропозиції що до проведення предметного місячника.
Всі вчителі
Літ - ра:
  
Угрин Л. Я. Формування інформаційної культури та розвиток громадянської освіти // Режим доступу: http://www.cen.iatp.org.ua/ virtual/
  Спірін О. М. Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетент- ностей вчителя інформатики / О. М. Спірін // [Електронний ресурс] Сайт Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України, 2007-2009. 23:15 23.02.2010. Режим доступу: http://eprints. zu.edu.ua/3733/2/09somtio.htm
3.  Мокрогуз О.П. Інноваційні технології на уроках історії. – Х.: вид. „Основа”,
2007.
4. Мокрогуз О.П. Методичні рекомендації щодо використання мультимедійної
презентації „Сталінська індустріалізація України”. – Х.: вид. „Основа”, № 27, 2010.
5. Моргун В., Моргун Л. Використання комп’ютерних технологій в освіті. – Вид.
„Шкільний світ” Профтехосвіта, № 12, 2010.
6. http://ua-referat.com Впровадження інтерактивних методів навчання на уроці історії.



Засідання № 3 ( квітень)
Тема:
Система роботи вчителя  з обдарованими дітьми на уроках суспільно-гуманітарного напрямку

Відповідальні
Мета:
Розкрити, дослідити нові підходи, методи роботи з обдарованими дітьми в позакласній роботі.


 Форма проведення:
 Методичний діалог

Зміст роботи:
Теоретична частина
1.     Організація повторення на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
2.     Про підготовку до ЗНО та ДПА у випускних класах.
3.     Доповідь: «Особливості роботи з обдарованими дітьми на уроках української мови та літератури» ».
Практична частина
4.      Огляд педагогіко-методичних новинок з питань використання навчального проекту в позакласній та урочній роботі вчителів.
5.      Презентація творчих робіт учнів.
6.     Підвести підсумки учнівських конкурсів  «Соняшник», «Лукомор’є”

ЗаітоваН.В.

Фегер І.М.
ГусєваВ.В.
Завдання:
1.     Проаналізувати   підготовку шкільних наукових проектів , заслухати попередній захист робіт.

 Всі вчителі М/О
Література:
 Інтернет ресурси:  http://www.twirpx.com/file/972353/
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/39384/


Засідання № 4 ( травень)
Тема:
Підсумки роботи методичного обєднання за 2015 – 2016 навчальний рік.

Відповідальні
Мета:
Проаналізувати роботу вчителів над науково – методичною проблемою поточного року та виробити перспективні завдання роботи М/О на наступний рік.
Проаналізувати якість знань учнів за минулий навчальний рік, рівень їх підготовки до ЗНО та ДПА.


Форма проведення:
Інформування, звіт вчителів - предметників, анкетування


Зміст роботи:
1.     Аналіз роботи  над науково – методичною проблемою поточного року та вироблення  перспективних завдань роботи  М/О.
2.     Виконання навчальних програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
3.     Звіт вчителів - предметників про роботу із самоосвіти.
4.      Обговорення результатів моніторингу якості знань за навчальний рік.
5.     Складання звіту про роботу М/О  та результативність діяльності вчителів у навчальному році.
6.     Обговорення пропозицій з планування та корекції планів самоосвіти членів М/О на наступний рік

Фегер І.М.



Всі вчителі






Фегер І. М.


Всі члени М/О
Завдання:
1.     Підготувати звіт роботи за минулий навчальний рік.
2.     Розробити додаткові запитання для проведення ДПА.



Вчителі історії
Література:
« Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки», № 8



Науково-методична проблема  області    та району:
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості.Моделювання    інноваційної особистості в умовах креативної освіти


Науково – методична проблема , над якою працює методичне об’єднання:
Виховання інноваційної особистості на основі креативної освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар